OFERTA

Nasza oferta

Zakres naszych zadań:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • Prowadzenie książki przychodów i rozchodów
  • Prowadzenie i rozliczanie ryczałtu
  • Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, pełna obsługa w zakresie ZUS
  • Prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • Rozliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT oraz deklaracji ZUS i PFRON
  • Sporządzanie sprawozdań GUS
  • Pomoc w rejestracji firm osobowych i prawnych
  • Sporządzanie rocznych deklaracji
  • Reprezentacja firmy przed Urzędem Skarbowego oraz ZUS

oraz wszelka pomoc w zakresie prowadzenia biura:  na przykład

  • tworzenie lub redakcja pism, regulaminów, wypełnianie umów,
  • research, np. przepisów prawnych, ofert, podwykonawców, wydarzeń branżowych, itp.
  • analiza finansowa, pomoc przy wnioskach kredytowych i o dofinansowania
  • pomoc przy BDO
  • Controlling ( finansowy , personalny )
  • Prace administracyjne
  • Inne zadania zlecone przez właściciela firmy