Zakres naszych zadań:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych
- Prowadzenie książki przychodów i rozchodów
- Prowadzenie i rozliczanie ryczałtu
- Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, pełna obsługa w zakresie ZUS
- Prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
- Rozliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT oraz deklaracji ZUS i PFRON
- Sporządzanie sprawozdań GUS
- Pomoc w rejestracji firm osobowych i prawnych
- Sporządzanie rocznych deklaracji
- Reprezentacja firmy przed Urzędem Skarbowego oraz ZUS
oraz wszelka pomoc w zakresie prowadzenia biura: na przykład
- tworzenie lub redakcja pism, regulaminów, wypełnianie umów,
- research, np. przepisów prawnych, ofert, podwykonawców, wydarzeń branżowych, itp.
- analiza finansowa, pomoc przy wnioskach kredytowych i o dofinansowania
- pomoc przy BDO
- Controlling ( finansowy , personalny )
- Prace administracyjne
- Inne zadania zlecone przez właściciela firmy