Chcesz usprawnić procesy w swojej firmie z dowolnego miejsca, oszczędzając przy tym czas i pieniądze? W Biurze Rachunkowym ATA jest to możliwe. Wszystko dzięki pracy wirtualnej asystentki, która wesprze Cię w każdym aspekcie prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Na czym polega usługa wirtualnej asystentki?
W zawodzie wirtualnej asystentki chodzi przede wszystkim o zdalne wsparcie Twojej firmy w codziennych obowiązkach księgowych i administracyjnych przy wykorzystaniu najnowszej technologii. Asystentka administracyjna oraz księgowa dba o efektywne zarządzanie finansami z wykorzystaniem zaawansowanych technologii.
Zawód wirtualnej asystentki powstał z myślą o obniżeniu kosztów operacyjnych oraz zwiększeniu efektywności pracy. Nie inaczej jest w przypadku wirtualnych asystentek dostępnych w Biurze Rachunkowym ATA, dzięki którym zoptymalizujesz, chociażby przepływ dokumentów. Pozwoli to na łatwiejszą kontrolę zobowiązań finansowych i podatkowych.
Wirtualna asystentka — zakres zadań
Wirtualna asystentka Biura Rachunkowego ATA pomoże Ci w prowadzeniu biznesu. Niezależnie od tego, czy dopiero wchodzisz na rynek i celujesz w zdobycie pierwszych klientów, czy też potrzebujesz po prostu usprawnienia niektórych procesów w firmie. Zakres działań jest szeroki i obejmuje przede wszystkim:
- prace administracyjne (zarządzanie dokumentacją księgową, korespondencja z kontrahentami),
- zarządzanie kalendarzem, w tym umawianie spotkań,
- pomoc w organizacji wyjazdów służbowych, spotkań etc.,
- przygotowywanie raportów,
- monitoring płatności, w tym dbanie o terminowość
Jak wygląda współpraca z wirtualną asystentką?
Współpracę rozpoczynamy od konsultacji online, podczas której określamy zakres potrzebnych usług i omawiamy szczegóły współpracy. Po ustaleniu satysfakcjonujących warunków otrzymujesz pełen dostęp do wsparcia online.
Z wirtualną asystentką możesz komunikować się telefonicznie, mailowo lub za pomocą dostępnych platform do wideokonferencji. Pamiętaj, że na dowolnym etapie współpracy możesz poprosić o dostęp do wszystkich danych, jak również o konsultację.
Wirtualne asystentki dla Twojej firmy
Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie finansami oraz obiegiem dokumentacji w Twojej firmie bez ponoszenia dodatkowych kosztów? Usługi wirtualnej asystentki w Biurze Rachunkowym ATA są elastycznie dostosowywane do specyfiki Twojej działalności, co pozwala na maksymalne wykorzystanie potencjału. To z kolei przekłada się na oszczędność zarówno czasu, jak i pieniędzy.
Skontaktuj się z nami już dziś i rozpocznij drogę ku usprawnianiu procesów w swojej firmie.
Biuro Rachunkowe ATA – Twój wirtualny asystent!